Synergy

Kim jest ten uśmiechnięty pan? To Dan Higginson! Założyciel i dyrektor generalny firmy Synergy WorldWide. Człowiek rozumiejący znaczenie zdrowia i wiedzący, czego chce w życiu. Celem Dana było zbudowanie firmy, która pomoże prowadzić ludziom zdrowy tryb życia, pomóc osiągnąć niezależność finansową oraz wspierać ludzi w ich potrzebach.

W 1999 roku Higginson razem ze znajomymi założył Synergy WorldWide i w ten właśnie sposób rozpoczął realizację dzieła swojego życia. Wybrał nazwę „Synergy”, ponieważ najlepiej odzwierciedla jego wizję jedności oraz tego, że ludzie pracujący razem mogą osiągnąć dużo więcej niż w pojedynkę. W miarę rozwoju działalności firmy, ludzie na całym globie odnoszą sukcesy i korzyści z możliwości, jakie daje im Synergy.

Dan Higginson rozpoczął działalność na jednym z najtrudniejszych rynków świata – w Japonii. Rewelacyjne produkty i sprawne kierownictwo spowodowały, że Synergy zaczęła odnosić sukcesy w bardzo krótkim czasie. Chwilę później firma zwróciła uwagę światowego potentata marketingu sieciowego i ziołowych produktów zdrowotnych, Nature's Sunshine Products. W 2000 roku nastąpiło połączenie firmy Synergy WorldWide i Nature's Sunshine, po którym nastąpił bardzo dynamiczny rozwój.

Dziś Synergy WorldWide działa w ponad 25 krajach i we wszystkich realizuje swoją misję:
Dostarczać sprawdzone naukowo produkty najwyższej jakości, zapewniać swobodę finansową przez tworzenie innowacyjnych okazji biznesowych oraz promować kulturę współpracy i pomagania innym.


Synergy WorldWide ma na swoim koncie wyróżnienia dla najlepszego producenta suplementów diety w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej. Pozytywne notowania i czyste fakty pokazują, że Nature's Sunshine Products i Synergy WorldWide zaliczają się do stu najbardziej etycznych firm Ameryki Północnej.




Po roku działalności, w czerwcu 2000 roku Synergy WorldWide w rankingu amerykańskiego magazynu gospodarczego Entrepreneur zdobyło ósme miejsce pośród stu najprężniej rozwijających się firm w USA. W amerykańskim magazynie Wall Street Journal, Synergy zajeło szóste miejsce w rankingu działalności branży MLM i SP w przedziale lat 2009-2011.

W październiku 2012 roku, nastąpiło długo oczekiwane otwarcie Synergy WorldWide Polska.



Przede wszystkim wysoka jakość


Produkty ProArgi 9 Plus, Mistify i PhytoLife odpowiadają najwyższym, światowym standardom jakości i czystości. Receptury i formuły chronione są częściowo patentem, posiadają też zezwolenia najwyższych międzynarodowych instytucji kontrolnych. Oznaczone są ceryfikatem GMP, są certyfikowane przez instytucję US-TUV. Suplementy produkowane z najczystszych, naturalnych składników, bez metali ciężkich, pestycydów, benzenu i bez jakichkolwiek genetycznie modyfikowanych składników.

Fakty:

  • 2 000 000 dolarów przeznaczane co rok na kontrolę jakości prosuktów,
  • Ponad 600 specjalnych testów kontroli jakości aby potwierdzić jakość, czystość, siłę działania i bezpieczeństwo,
  • Regularne kontrole i audyty wewnętrzne, jak i zewnętrzne,
  • Rocznie odrzuca około 5% otrzymywanych surowców,
  • Nagroda Producenta Suplementów Roku (Nutritional Outlook) 



Zarząd Synergy


Zarząd Synergy Worldwide to przede wszystkim ludzie z niezbędnym doświadczeniem i wielką pasją. To właśnie m. in. temu firma zawdzięcza ciągły, dynamiczny rozwój, stabilność finansową i pewną pozycje na rynku. W skład zarządu wchodzą:

Prezes Dan Norman - prawdziwa siła napędowa, będąca źródłem sukcesu Synergy. Za jego prezesury firma została wypromowana na rynku światowym, wprowadzono szereg nowych produktów, nastąpiła stabilizacja potencjału oraz poszerzenie rodziny Synergy. Norman ma duże doświadczenie w branży MLM i szeroką wiedzę z zakresu technologii informatycznej.

Wiceprezes Tyler Rippy - Specjalista do spraw wizerunku firmy, odpowiedzialny za marketing i dział informatyczny. Pracuje w branży od 14 lat, kieruje rozwojem marki nadzorując tworzenie i rozwój produktów Synergy. Człowiek odpowiedzialny za wydarzenia organizowane przez firmę i sprawną komunikację marketingową.

Wiceprezes Ben Magalei - były dyrektor generalny na Japonię, a do niedawna dyrektor wykonawczy na Azję. Odpowiedzialny za rynki Tajwanu, Japonii i Hongkongu. Odpowiedzialny za wsparcie prac liderów, globalne szkolenia i analizę działalności firmy. Specjalista ds. biznesu i kultury japońskiej, ukończył studia azjatyckie na Brigham Young University. Prowadził tez akcje pomocy na Filipinach, w Tajlandii, Japonii i lasach Amazonii.


Synergy w liczbach 

  • rok założenia: 1999
  • obecna na 30 rynkach świata
  • w latach 2010 – 2011 wzrost przychodu z ok. 70 mln USD do niemal 100 mln USD
  • wzrost zyskowności o blisko 500%
  • ma 8. miejsce pośród najszybciej rosnących firm w USA
  • jest w 100-ce najbardziej wiarygodnych firm w USA wg Forbes
  • zajęła 6. pozycję w rankingu działalności MLM i SP w latach 2009-2011





Etykiety: synergy polska, synergy worldwide, nature's sunshine products.